Zobacz wszytkie serwisy JOE.pl
blogiblog4u.pl blogiblogasek.pl katalog stronwjo.pl avataryavatary.ork.pl czcionkiczcionki.joe.pl aliasydai.pl, ork.pl, j6.pl tapety tapety.joe.pl obrazkiobrazki na NK
Online: ---
zdrowie i choroby nieruchomości na mapie
Blog nie aktywny. Dodaj notkę aby usunąć tą informację oraz reklamy w treści bloga
get away from here.

Re -papugi





Noo nie wiem...ty tej dziewczyny Yuuki nie znasz więc nie wiesz...Ona jest strasznie taka...No poprostu żal jej się robi...ma same pały i wogóle n żadne wycieczki ją nie stać albo co ...i tak się odizolowuje powoli... Dobra pozdrawiam wszystkich komentujących :* :* :* papa

Kamaah 22nd.maj.07 [komentarzy 5] Skomentuj

Papugi.

Nasza klasa , jak chyba każda, jest podzielona na grupki. Są grupki popularne i mniej popularne ... ale ja nie o tym...Tak więc ja należę do jednej z takich grupek...Jest nas 5 dziewczyn. Niestety jedna jest strasznie wkurzajaca ponieważ wszystko od nas papuguje. Np. jedno zdarzenie dzisia:
Byłyśmy po w-fie, gadalysmy sobie o chlopakach i ja zapytalam sie Basi czemu sobie nie zrobi grzywki na co ona ze bylaby krecona. Ja nawet przyznam szczerze nie wiedzialam ze ona ma krecone wlosy bo jak sie okazalo prostuje je. Oczywiscie Agata {bo tak sie papuga nazywa} Powiedziała że ona też prostuje.
Basia dodala ze dziennie jakies 1.5 godziny zajmuje ja same mycie, czesanie i prostowanie... Ja powiedzialam ze mi tez tak okolo bo te wszystkie odzywki i wogole ...A Agata ''No tez mi tyle zajmuje'' Ale to tylko dzisiaj . Ona codziennie po nas powtarza i to sie robi wkurzajace. Nie ma wlasnego zdania. My jej nie za bardzo lubimy ale nie wiemy jak jej to powiedziec...Poradzcie coś!!!!


Kamaah 21st.maj.07 [komentarzy 5] Skomentuj

Marzenia

Kto to jest? Kto tak błądzi??
Czy to król co krajem rzadzi??
Kto to jest? Kto tanczy w kłosach?
Czy to księzniczka o złotych włosach?
Kto to jest? Co się nie boi?
Czy to rycerz w srebrzystej zbroi?
A kto to jest? Ten na tartaku?
Czy to nie książe na swym rumaku?
Gdzie ja jestem? Czy to bajka?
Czy to na drzewie to złota czajka?
Lecz nagle patrzę wokól siebie...
wszystko normalne, ptaki na niebie..
patrze i myśę...
To tylko marznia...

Kamaah 21st.maj.07 [komentarzy 0] Skomentuj

Mogliśmy...

Mogliśmy spróbować jeszcze raz,
Mogliśmy sprawic by zatrzymał się czas,
Mogliśmy razem odkrywac nasz świat,
Świat bez zazdrości, bez złości, bez zdrad,
Mogliśmy uczyć się siebie nawzajem,
Mogłeś byc moim , ja Twoim kochaniem,
Mogliśmy poczuć ciepło swych rąk,
Moglismy dawac szczęście co krok,
Mogliśmy słyszec nasz głos pełen miłości
który unosiłby się Na Wysokości,
Mogliśmy widzieć nasze oczy błyszczące,
Wzrok - pełen ciepła, rany kojący,
Mogliśmy byc najszczęśliwsi na świecie,
Mogliśmy...
Dziś Twój wzrok miażdżący i gniecie
Innej szansę dałeś,
Ja przegrałam..

by Kamaah


Kamaah 20th.maj.07 [komentarzy 1] Skomentuj

Problem...

Tak to już jest chodzić z Głupkami do klasy...Nie dośc że się z nimi dogadać nie można to jeszcze dzięki nim nasza wychowawczyni przesadziła wszystkich żebyśmy nie ''gadali'' I tak więc dziewczyny siedzą z chlopakami. Nie zebym miala cos przeciwko ale naprawde nie zazdroszcze tym dziewczynom które siedza z obleśniakami. Ja naszczescie trafilam na w miare normalnego ale tylko w miare bo nie dość tego że jest nadpobudliwy to jeszcze jest sadystą...hehe... A do tego nie wie co to jest manga. W piątek czytałam sobie na lekcji [ bo to akurat był Polski ] a on się mnie pyta gdzie ja te pornosy kupiłam ....




Kamaah 13th.maj.07 [komentarzy 4] Skomentuj

Chobits

Jest skonczylam nareszcie ogladac chobits...jeju jakie to dlugie ale za to fajne..na pewno sie ze mna zgodzicie;] chociarz uwazam ze jest troche zboczone;]
Razem z kolezankami chodzilyśmy po szkole i mówiłyśmy ''Majteczki, majteczki'' hehe. Oczywiście prawie nikt nie wiedział o co chodzi ale niektórzy sie polapali...widac nie wszyscy jednak w naszej szkole totalnie zglupieli...I och musze sie pochwalic!! Zajęłam 4 miejsce w konkursie j.angielskiego ...BRAVO DLA MNIE!!



Kamaah 10th.maj.07 [komentarzy 0] Skomentuj

Do rozdania!!

Mam kompozycje do Widows z FFX jakby kto chcial... Jedna mam z Tidusem tak ladnie w morzu i z Yuna tez mam zeby nie bylo [ladne kursory ikonki i wogole] jakby kto chcial to niech poda maila jak mi sie uda to wysle ;] pozdrawiam Yuuki93 i Lucrecie ;]



Kamaah 5th.maj.07 [komentarzy 3] Skomentuj

Hehe ''Mars'' moja ulubiona manga!!

Uhh tylko mi nie mowcie ze nie slyszeliscie o ''Marsie''!!! Mowie wam to jest naprawde super

Mars

Tytuł z gatunku lady's comics (manga dla dziewcząt i młodych kobiet, czytana jednak chętnie również przez mężczyzn), który wyszedł spod ręki Soryo Fuyumi. Fabuła mangi koncentruje się na osobowości i życiu głównych bohaterów: Rei - niezwykle silny charakter, wydaje się zbyt dojrzały jak na 16 lat, rodzaj buntownika, ryzykanta i playboya, gwiazda rajdów motocyklowych; Kira - cicha, nieśmiała i delikatna osoba, której pasją jest malarstwo. Oboje są sobą wyraźnie zainteresowani, ale czy tak różne osobowości może połączyć los? W miarę rozwoju akcji okazuje się jednak, że wbrew pozorom łączy ich bardzo wiele. Każde z nich ma za sobą tragedie, której piętno zaważyło na ich psychice. Każde z nich usiłuje uciec od swojej przeszłości. Początkowo niejasne okoliczności śmierci brata Reiego, i jego tajemnicze powikłania rodzinne oraz traumatyczne przeżycia Kiry staną na przeszkodzie ich uczuciu - zwłaszcza, że pojawią się osoby, które będą im tę przeszłość uparcie przypominać. Potem uczucie okaże się silniejsze - ale czy to nie stanie się powodem jeszcze większych kłopotów? Mimo poruszonych w tej mandze poważnych problemów, czyta się ją lekko i przyjemnie dzieki bogactwu scen humorystycznych i romantycznej otoczce.







Kamaah 5th.maj.07 [komentarzy 3] Skomentuj







Szablon wykonany przez Aasiek dla Szablony.Blogowicz.Info. Zdjęcia pobrane stąd.
Wszelkie prawa zastrzeżone! Wspierane przez Blog & pomoc blogowa