Zobacz wszytkie serwisy JOE.pl
blogiblog4u.pl blogiblogasek.pl katalog stronwjo.pl avataryavatary.ork.pl czcionkiczcionki.joe.pl aliasydai.pl, ork.pl, j6.pl tapety tapety.joe.pl obrazkiobrazki na NK
Online: ---
zdrowie i choroby nieruchomości na mapie
Blog nie aktywny. Dodaj notkę aby usunąć tą informację oraz reklamy w treści bloga
get away from here.

A co tam...

Dawno już nie napisałam czegoś sensownego... Była zbyt zajęta moim drugim blogiem na którym piszę opowiadanie. Ale niestety kolega mi przypomniał o istnieniu tego bloga. Mało tego przeczytał wszystko co tu est napisane....Ciekawe co on sobie wtedy myślał...Bo chciałabym tu sprostować...Kamil jest już przeszłością. Nic już do niego nie czuję. Naprawdę. NADA.ZERO.NUL. Zdałam sobię sprawę że je4dnak mogę bez niego żyć. Dobra ale koniec o nim. Ostatnio usłyszałam fajny zespól nazywa się "The Jonas Brothers" Oto ich fotka:

Kamaah 25th.lip.07 [komentarzy 2] Skomentuj

Śmieszne :P



Tak mi sie to podoba że musiałam wstawić na bloga :P

Kamaah 24th.lip.07 [komentarzy 0] Skomentuj

Nom...

Wakacje...Cóż mam robić??? Przyjechał mój kuzyn a w zasadzie dwaj.Tylko że jeden sie tak praktycznie nie liczy bo się bawi z moja siedmioletnia siostrą.No i miałam iść do pracy...ale jakoś nie wypaliło...Ale dobrze jest mieć kuzyna informatyka bo mi przynajmiej komputer naprawił ;] teraz chodzi jak szwajcarski zegarek;] Wogóle nie widziałam go już chyba z 5 lat a nadal znajduje z nim wspólny język...interesujemy sie tym samym [no..prawie bo mangą i anime niestety nie] ale muzyka i gilmy mamy takie same.




Kamaah 3rd.lip.07 [komentarzy 2] Skomentuj







Szablon wykonany przez Aasiek dla Szablony.Blogowicz.Info. Zdjęcia pobrane stąd.
Wszelkie prawa zastrzeżone! Wspierane przez Blog & pomoc blogowa