Zobacz wszytkie serwisy JOE.pl
blogiblog4u.pl blogiblogasek.pl katalog stronwjo.pl avataryavatary.ork.pl czcionkiczcionki.joe.pl aliasydai.pl, ork.pl, j6.pl tapety tapety.joe.pl obrazkiobrazki na NK
Online: ---
zdrowie i choroby nieruchomości na mapie
Blog nie aktywny. Dodaj notkę aby usunąć tą informację oraz reklamy w treści bloga
get away from here.

Tak jest fajnie, ale mogłoby być lepiej...

Tak jak było dzisiaj, mogło być codziennie. Nie dość, że ciepło ( ohh... to słoneczko :P ), to jakoś wszyscy mieli dobry humor. Było miło, w szkole wytrzymałam przez to do końca ( chociaż i tak nas zwolnili do domu z informatyki ). Sama się sobie dziwię...
Kupiłam sobie wczoraj fajny sweterek w Reserved, bo wyprzedaż była... Piękny jest... Mogę na niego patrzeć godzinami..xD
I na tym głupim Dragonball'u byłam wczoraj z Moniką ^^ Pomijając fakt, że byłyśmy jedynymi dziewczynami na sali, to mi się nawet dosyć podobał. Trochę smętny był ( "Muszę być kim jestem") ale miał jeden fajny tekst : We must find Toi san.
Nic by w tym takiego śmiesznego nie było ale my mamy taką panią od angielskiego która się nazywa Tojza i.. no właśnie..xD
Był tzw śmiech na sali..xD

Ogólnie byłam też wczoraj podrywana przez Chińczyka, który dawał mi 12 lat O.o. Potem kiedy mu powiedziałam, że mam prawie 17 to mi nie uwierzył ale zapytał czy wtedy jestem "żonata" xDDD
Nie no skąd..xD
I mówił, ze w Polsce zimno..xD
Pff... Mi tam ciepło jest :)

Kamaah 28th.kwi.09 [komentarzy 4] Skomentuj

Monotonia. Heloł??


1.)O matko...
Moje życie jest ciągle takie same.
Ja tak nie lubię... :(
Jest poniedziałek-idę do szkoły.
To samo wtorek, środa, czwartek i piątek (kto by pomyślał, że ze mnie taka grzeczna dziewczynka? No dobra przyznaję się... czasami do niej nie docieram :P)
Potem sobota-idę do pracy. Dzień mi mija szybko, jeżeli jest co robić, lub wolno-kiedy nie ma co robić a na dodatek szef się kręci dookoła..xD
Niech się coś stanie.
Niech wylądują kosmici albo...
Dobra nie śmiać się..xD Właśnie wymyśliłam, że mogłaby się mi odnaleźć jakaś rodzina z Ameryki i mnie porwać...
Lub podmienić..xD
Wczoraj przed lekcjami z koleżankami tak narzekałyśmy na naszą polską szkołę, wychwalając przy tym amerykańską... W amerykańskiej szkole są dłuższe przerwy, nie ma podziału na klasy, codziennie jest taki sam plan...
Żyć nie umierać.
Chodziłabym sobie do takiej amerykańskiej szkoły i znała zaledwie pitagorasa, bo jak wiadomo, u nich to nauczanie wolno idzie..^^
Dobra głupi pomysł...
Kosmici byli lepsi:P

2.)Do tej pory nie odczuwałam głębszej potrzeby przeczytania " Zmierzchu", mimo to ZMUSIŁAM SIĘ, żeby to obejrzeć. A kiedy już obejrzałam to stwierdziłam, z całym tym moim uwielbieniem do Potter'a, że "Zmierzch" jest o niebo od niego lepszy... Wczoraj wieczorem pożyczyłam od koleżanki książkę i mimo, że byłam cały dzień w pracy, już ją przeczytałam.
Muszę przyznać, że niewiele rzeczy zmienili albo skrócili. Bardzo niewiele. To w sumie dobrze. Szkoda tylko, że kolejna część dopiero za rok...^^

3.)Otoczenie mnie zmienia. Jestem na to podatna i doskonale zdaję sobie z tego sprawę. Mimo to nie staram się z tym walczyć. Wręcz przeciwnie - jeszcze im w tym pomagam.
Mówię tak jak oni. Zachowuję się tak jak oni. Myślę też tak jak oni...
Zanim cokolwiek powiem, zrobię, pomyślę o tym co sobie oni o tym pomyślą. Czy nie wyjdę przy nich na idiotkę. Na razie nie wyszłam. Oni mnie zaczęli akceptować. Traktować jak swoją a nie tak jak NOWĄ. A ja ich polubiłam. Chyba za bardzo.
Wiem, że to się może kiedyś obrócić przeciwko mnie, lecz na razie nie przestanę.

Idę spać. W końcu rano trzeba wstać. Jutro znowu praca... :( (=wypłata..xD)

Dobranoc :)


Kamaah 25th.kwi.09 [komentarzy 4] Skomentuj

Blada ma twarz a przecież tyle słońca..xDD

No ale w końcu nadejdzie kres..xD
Jeszcze trochę i ściemnieje, tym razem naprawdę. Przynajmniej się będę starać :)

W poniedziałek praca... Był za duży ruch jak na pierwszy dzień. Przecież ja jeszcze nie wpadłam w rytm czy jak to tam się zwie. Na szczęście zakwasów żadnych nie miałam :P
Ogólnie wszystko byłoby dobrze, gdyby nie to, że mniej więcej o 14 nie rozległy się wrzaski Magisu gdańskiego "Cześć Kamila!!"
Myślałam, że tam padnę na miejscu. Oni mnie tam wszyscy widzieli. W tym... obleśnym pracowniczym fartuchu..xD
Jak mi to mogli zrobić..xD
Już nikomu więcej nie powiem gdzie pracuję..^^

A potem był wtorek... Dzień wolny od pracy. I szkoły też.
Co ja robiłam..xDD
Powiem tylko, że dzisiaj z deczka zdychałam..xDDD

Kamaah 15th.kwi.09 [komentarzy 5] Skomentuj

Rodzice nowocześni.

Ja nie wierzę poprostu...
Dla mnie to jest niepojęte...

Mój brat przychodzi do domu i pytają go o to czy pali, bo znaleźli w kibelku peta, a był samo w domu.
Powiedzieli, że jak chce palić to niech sobie pali, byleby to robił w domu a nie chował się po kątach.

Heloł?

Ciekawe... Jeszcze niedawno gotowi byli zabić za coś takiego a dziś...
Chyba się nie wyspali...xD
A gdybym ja powiedziała, że palę? (Co nie oznacza wcale prawdy jakby co :P) Jak by zareagowali? A przecież Kryspin jest młodszy ode mnie o ponad rok...
Skoro jemu wolno to mi czemu nie??
Dobra, może jednak zostawię to pytanie bez odpowiedzi...xD

Wiosna jest. Już tak chyba na dobre. Jedna z przepowiedni się sprawdziła. Bo mówili, że ma być gorąco jak na wiosne i że ma być tsunami na Helu. Mam dwie dziewczyny w klasie z Helu i beka z nich, bo śmiejemy się, że będą tratwami do szkoły pływać..xD

Dzisiaj ogólnie było fajnie w szkole. Pomiędzy lekcjami wypad do Biedronki... Fajnie jest mieć koło szkoły duży staw gdzie można sobie usiąść, zapalić...xDD ( żartuję...^^) Ja i papierosy.. xD Pfff..xDDD

A w poniedziałek do pracy... W końcu...xD Znowu zobaczę się z Nelą i Paulinką... I może z Agnieszką... Taak... Za Agnieszką najbardziej tęskniłam...xD (tak. to jest ironia^^)

No cóż. Życzę wszystkim Wesołych Świąt Wielkanocnych, smacznego jajka itd, itd..xD


Kamaah 8th.kwi.09 [komentarzy 4] Skomentuj

Quod me nutrit, me destruit !!!

Dlaczego to wszystko musi być takie trudne?
17 lat życia, z czego tylko jakieś 3 lub 4 były w miarę "normalne".
Ale jaka jest u mnie definicja normalności?
Normalność : Przychodzę zmęczona po szkole, czeka na mnie kochająca rodzina. Kochana mamusia zrobiła pyszny obiadek. Kochany tatuś też dopiero co wrócił z pracy. No i kochane rodzeństwo grzecznie odrabia lekcje.
Niestety w moim domu tego prawie nie ma...
U mnie jest:
Nienormalnść: Przychodzę zmęczona po szkole, czeka na mnie zapłakana mama.
Tatuś nie wiadomo gdzie. Chociaż czasami widzę go jak leży najebany w garażu.

Zresztą, po co ja to piszę?

Kamaah 2nd.kwi.09 [komentarzy 5] Skomentuj







Szablon wykonany przez Aasiek dla Szablony.Blogowicz.Info. Zdjęcia pobrane stąd.
Wszelkie prawa zastrzeżone! Wspierane przez Blog & pomoc blogowa