Zobacz wszytkie serwisy JOE.pl
blogiblog4u.pl blogiblogasek.pl katalog stronwjo.pl avataryavatary.ork.pl czcionkiczcionki.joe.pl aliasydai.pl, ork.pl, j6.pl tapety tapety.joe.pl obrazkiobrazki na NK
Online: ---
zdrowie i choroby nieruchomości na mapie
Blog nie aktywny. Dodaj notkę aby usunąć tą informację oraz reklamy w treści bloga
get away from here.

Z góry przepraszam za błędy ^_^

No bo juz późno dosyć jest i tak wgl zmęczona po pracy jestem...

Tyle się dzieje i ja nawet nie mam czasu, żeby usiąść na mojego ukochanego staruszka bloga... Tak nie może byc :P

Chyba zrezygnuję z pracy w zoo. Szefowi odwala palma. Robi sie coraz starszy i zdziadziały..xD Chodzi tylko i zrzędzi. Traktuje nas jak jak jakichs roboli... Myśli, że jak nam da 9/h to mysli, że jest naszym bogiem. Chyba mu jutro przy wypłacie powiem DELIKATNIE co myślę o jego zachowaniu.
Co chwilę chodzi i gada o szacunku do klienta... a gdzie szacunek do nas?? No sorry... Ja ryczałam prawie pół dnia tydzień temu w kiblu, bo coś mu nie pasowało i tak po mnie jeźdxił... Dzisiaj za to płakała moja kuzynka.
Kiedy rok temu poszłam tam do pracy wcale taki nie był. Był zabawny i bardziej komunikatywny... A dzisiaj? Dajcie spokój...
Dlatego znalazłam sobie nową pracę. Mam nadzieję,że będzie lepiej niż w zoo mimo, że zarabiać będę o połowę mniej na początku niż w zoo...
Nie robi. Nie jestem aż tak chytra na kasę, żeby znosić takie jeżdżenie po człowieku...Zresztą tu mam bliżej, jeden autobus. 27 minut jazdy. Do tego praca razem z koleżanką..
Na razie jeszcze weekendy w zoo ale jeżeli sytuacja sie nie zmieni przechodzę tam...

Kamaah 30th.maj.09 [komentarzy 3] Skomentuj

N I E ! ! !

Ivo - świat jest zły.
Mateuszu - no wiesz... To przez pogodę. I ból zęba..xD
Yanku - obejrzyj sobie "Górę czarownic".


Dobrze wiem już dlaczego tak bardzo nie lubię dentystów. Mój poprzedni (Ivo - pamiętasz Paździocha??xD) nie zakładał rękawiczek... (ekhem...fuj?) a babka u której byłam dzisiaj jasno dawała mi do zrozumienia, że mogę sobie iść.
Ale boli jak sam skur***
I tak oto, prawie cały mój przyszły tydzień będzie wypełniony wizytami u dentysty. Ał...!! Dziękuję ci cukrze :P

Kamaah 9th.maj.09 [komentarzy 3] Skomentuj

Każdy jest inny a wszyscy tacy sami...!

Kiedy się patrzy na ludzi, rozmawia się z ludźmi, kiedy się kłóci z ludźmi zupełnie sobie nie znanymi 15 godzin na dobę, dochodzi się do właśnie takiego wniosku. Każdy człowiek ma inne upodobania, inny charakter. Co innego go denerwuje a co innego cieszy. Ale kiedy dochodzi do sytuacji w której muszą sie wykazać jakąś trudną cechą, np: cierpliwością, empatią, tolerancją, wszyscy reagują w taki sam sposób: Krzykiem. Zdenerwowaniem. Gorzej, zbulwersowaniem.
Nic na to nie poradzimy. Musimy się nauczyć żyć z takimi ludźmi. Gdybyśmy potrafili w 100% wykorzystywać możliwości swojego mózgu, świat wyglądałby zupełnie inaczej. Wtedy wiedzielibyśmy jak zaspokajać swoje potrzeby, nie byłoby problemu globalnego ocieplenia, zatrucia środowiska. Nie byłoby morderstw i porwań. Wszyscy mieliby to co chcą.
Moglibyśmy mieć paranormalne zdolności: czytać w myślach, do tego telekineza...
Życie byłoby piękne...

Moja nowa filozofia życiowa: Jestem niezniszczalna. Nikt nie może mnie zranić jeżeli mu sama na to nie pozwolę. W moim pancerzu jedynym słabym punktem jest moja własna wola.
Niestety. Moja wola staje się mniejsza w obliczu miłości, rozczarowań, niepowodzeń... Muszę się nauczyć stawiać im czoło. Im bardziej się człowiek angażuje tym więcej traci. Nie moge dopuścić do siebie niczego co może zniszczyć moją osłonę.
Nie mogę dopuścić do siebie miłości.


Kamaah 6th.maj.09 [komentarzy 5] Skomentuj







Szablon wykonany przez Aasiek dla Szablony.Blogowicz.Info. Zdjęcia pobrane stąd.
Wszelkie prawa zastrzeżone! Wspierane przez Blog & pomoc blogowa