Zobacz wszytkie serwisy JOE.pl
blogiblog4u.pl blogiblogasek.pl katalog stronwjo.pl avataryavatary.ork.pl czcionkiczcionki.joe.pl aliasydai.pl, ork.pl, j6.pl tapety tapety.joe.pl obrazkiobrazki na NK
Online: ---
zdrowie i choroby nieruchomości na mapie
Blog nie aktywny. Dodaj notkę aby usunąć tą informację oraz reklamy w treści bloga
Sierotka Marysia ;]

Sierotka Marysia ;]

Ja nie mogę tykać żadnych szklanych lub związanych ze szkiełkami rzeczy...Ostatnio zbiłam mamie szybę w samochodzie {nieliczni znają szczególy ale nikomu ani mru mru:* } a dzisiaj rozwaliłam Naci okularki....Wracaliśmy dzisiaj z plaży z Nacia i z Kamilem i mi spadły...No cóż jakby szybka nie wyleciała to byłby cód a códów nie ma niestety...A co do Kamila...Świetnie sie bawiliśmy na plaży..a w wodzie szczególnie...To jeden z uroków mieszkania nad morzem...Woda była na początku zimna ale potem sie ociepliła....Nacia została na brzegu by pilnować naszych ubran a ja z Kamilem próbowałiśmy się nawzajem utopić...Nie no bosko ale byłoby jeszcze fajniej gdyby był moim chłopakiem.......

Jutro koniec szkoły!!!

Nareszcie zresztą...Już się nie mogę doczekać...przecież czekałam na to cały rok szkolny..:} 3 klasa nie będzie juz taka miła...testy i wogóle...i MUNDURKI...jeju jakby to było komu do życia potrzebne...Panie Romanie kiedyś się zemszczę!! A jak coś mówię to mówię!! I tak wymyśliłam już że napiszę do samorządu list z petycją żeby był w tygodniu chociarz jeden dzien normalności{ dzien bez mundórków } NA PEWNO zbiorę dużo podpisów pod nią...Jak myślicie?? Albo zrobię tak że się zgłoszę do samorządu i będę miała wtyki to już wogóle mi się uda....:} hehe...:*

Jheju ale się rozpisałam...to jest chyba moja najdłuższa notka w życiu bo zawsze to nie mam o czym pisać i daję same zdjęcia....Dobra koncze swój monolog...Jak zwykle pozdrawiam Yuuki..Nepris...Nacię...Lucrecię...i...Kamila..!!





Kamaah 21st.cze.07 [Powrót] Skomentuj


Czuję się zaszcycona móc być jako pierwsza pozdrowiona.:DD
nie tykaj już sie ze szkłem, bo juz nawet okularki koleżanki zbiła.xD
No zapraszam do mnie na new notke, ale na Yuuki93.:P
Pa
miyu 24th.cze.07
brak www IP: 88.199.89.130

Faktycznie się rozpisałaś...
A ten pomysł z petycją to nie był Natalii? bo ona też coś o tym gadała
Mniejsza o to...
Gratuluje talentu, jak jeszcze coś stłuczesz, zbijesz lub zepsujesz to chyba padnę... ;]
Nepris 22nd.cze.07
brak www IP: 83.11.70.121








Szablon wykonany przez Aasiek dla Szablony.Blogowicz.Info. Zdjęcia pobrane stąd.
Wszelkie prawa zastrzeżone! Wspierane przez Blog & pomoc blogowa