Zobacz wszytkie serwisy JOE.pl
blogiblog4u.pl blogiblogasek.pl katalog stronwjo.pl avataryavatary.ork.pl czcionkiczcionki.joe.pl aliasydai.pl, ork.pl, j6.pl tapety tapety.joe.pl obrazkiobrazki na NK
Online: ---
zdrowie i choroby nieruchomości na mapie
Blog nie aktywny. Dodaj notkę aby usunąć tą informację oraz reklamy w treści bloga
Nom...

Nom...

Wakacje...Cóż mam robić??? Przyjechał mój kuzyn a w zasadzie dwaj.Tylko że jeden sie tak praktycznie nie liczy bo się bawi z moja siedmioletnia siostrą.No i miałam iść do pracy...ale jakoś nie wypaliło...Ale dobrze jest mieć kuzyna informatyka bo mi przynajmiej komputer naprawił ;] teraz chodzi jak szwajcarski zegarek;] Wogóle nie widziałam go już chyba z 5 lat a nadal znajduje z nim wspólny język...interesujemy sie tym samym [no..prawie bo mangą i anime niestety nie] ale muzyka i gilmy mamy takie same.




Kamaah 3rd.lip.07 [Powrót] Skomentuj


U mnie new notka^^ Zapraszam już na V część ;)
I dodaj mnie wreszcie do znajomych Kamila :P I napisz nową notkę!! xP
Buźź and pa ;*
miyu 19th.lip.07
brak www IP: 88.199.89.130

Krótkie..
No przykro mi z powodu pracy.:P
I co tu jeszcze napisać.?
Fajny blog xP.
ee 3m się Młoda.;*
miyu 9th.lip.07
brak www IP: 88.199.89.130








Szablon wykonany przez Aasiek dla Szablony.Blogowicz.Info. Zdjęcia pobrane stąd.
Wszelkie prawa zastrzeżone! Wspierane przez Blog & pomoc blogowa