Zobacz wszytkie serwisy JOE.pl
blogiblog4u.pl blogiblogasek.pl katalog stronwjo.pl avataryavatary.ork.pl czcionkiczcionki.joe.pl aliasydai.pl, ork.pl, j6.pl tapety tapety.joe.pl obrazkiobrazki na NK
Online: ---
zdrowie i choroby nieruchomości na mapie
Blog nie aktywny. Dodaj notkę aby usunąć tą informację oraz reklamy w treści bloga
Re-aktywacja

Re-aktywacja

Juz baaardzo dawno nic tu nie pisalam. Nie miałam czasu poprostu. Napięcia w domu, odcięcie mnie od internetu ( to był cios poniżej pasa ) dotego jeszcze szkoła. 3 gimnazjum to wcale nie taki łatwy okres w życiu. Niedługo próbne testy. Tak nas cisną że nic tylko się na klamce powiesić. Nie żebym jakoś była leserka i się źle uczyła (nie nie) ja jestem taka średnia ( no oprócz w-fu bo to jest łatwy przedmiot i nie trzeba sie uczyć ) ( no i oprócz angielskiego ...). Ogólnie u mnie to się nic ciekawego to nie porobiło ( nic a nic ). Było święto wszystkich świętych i byłam w domu sama z kuzynką 2 lata starszą ( taka przyszywana bo z drugiej strony to ja jestem jej ciocią ale to sie wytnie) i robiła mi za nianię. Po powrocie moich rodziców ( nie było ich aż całe 4 dni!!! ----> nie wiedzieliście o bibie? wasza strata....) moja mama ( ta najukochanisza ekhm) sprawdziłą sobie historię i była tam jedna strona z porno ( ale to nie ja...ja nie jestem lesba)...( NAPRAWDĘ!!) I na mnie wszystko poszło jak zwykle zresztą. Nie mogę do dzisiaj siedzieć przed komputerem (dlatego piszę ze szkolnej biblioteki) mimo tego, że się wszystko wyjaśniło. Ale któż zrozumie rodziców?????

Kamaah 9th.lis.07 [Powrót] Skomentuj


Ema, ponownie ziomie!
Nie martw się, nikomu nie powiem o twoim małym sekrecie :P
A jak tam testy?
Bo dzisiaj chyba pisałaś, nie ;>?
U mnie new nota! Zapraszam :)
I przy okazji dodam Cię do Fav! :)
Sekai 14th.lis.07
brak www IP: 88.199.245.75

Ave ziomie ^^
Też robię małą re-aktywacje :)
A co do szablonów to ee...
hm, ostatnio zrobiłam jakieś 3dni temu, ale mi nie pykło, więc raczej nie można tego zaliczyć "do zrobionych layów"
No proszę..
Była biba i mnie nawet nie zaprosiłaś ;O
I strony porno się ogląda ;O

ja to tylko hentaie oglądam..(a raczej hentai - raz wzyciu widziałam xd) No, ale żeby pornusy ;O
hehe :))
Zaraz się zabiore za zrobienie nowego leya. Sya! :)) =*
Sekai 9th.lis.07
brak www IP: 88.199.245.75








Szablon wykonany przez Aasiek dla Szablony.Blogowicz.Info. Zdjęcia pobrane stąd.
Wszelkie prawa zastrzeżone! Wspierane przez Blog & pomoc blogowa