Zobacz wszytkie serwisy JOE.pl
blogiblog4u.pl blogiblogasek.pl katalog stronwjo.pl avataryavatary.ork.pl czcionkiczcionki.joe.pl aliasydai.pl, ork.pl, j6.pl tapety tapety.joe.pl obrazkiobrazki na NK
Online: ---
zdrowie i choroby nieruchomości na mapie
Blog nie aktywny. Dodaj notkę aby usunąć tą informację oraz reklamy w treści bloga
Weekend za mną...

Weekend za mną...

Nogi mnie bolą. Nie no w sumie to mnie nie bolą. One mnie nap********ją. Stałam dzisiaj 5 godzin na sklepie i zbierałam słodycze dla biednych dzieci na święta. Boli mnie też szczęka od ciągłego usmiechania się. Język mi sie plącze od mówienia wciąż tego samego tak samo nudnym ludziom. Ale z drugiej strony to sie nawet fajnie bawiłam. Nawet nie wiedziałam, że tyle [hmm...powiedzmy superfajnych] chłopaków chodzi na zakupy w Niedziele do Almy. Z Kasią tak sie uśmiałyśmy, że brzuch boli. Śmiałyśmy się ze wszystkiego z czego się tylko śmiać można. No nie ukrywam, że z ludzi też.

Jutro znów do szkoły.
I znowu 5 dni chodzenia do i wracania z niej.
A potem znowu weekend.
I tak do Świąt.

Kieeeedy będą Święta!!!!!!????

PS Ładny szablon?? Sama zrobiłam.....

Kamaah 9th.gru.07 [Powrót] Skomentuj


No cóż..
Pisz jakąś notkę xP
I odpisuj mi na esy !!
Bo trace tylko moje darmowe esemesy na próżno TT
No ehem..bywa xd.
Paaa =*
Sekai 31st.gru.07
brak www IP: 88.199.245.75

Aaa komórka?
Nie, mam nowy nr z orange ;p
749 czy coś takiego, nie znam jeszcze na pamięć mojego nr :P
Sekai 21st.gru.07
brak www IP: 88.199.245.75

Jaki nr w playu? *nie czai*
Sekai 21st.gru.07
brak www IP: 88.199.245.75

A zobacz jaki ja se lay zrobiłam na kugutsu i na yuuki93 ;p
Ostatnio zrobiłam prawie 20 layów..
A avatarów jeszcze wiecej ^^
Jak chcesz to mogę ci avka zrobić :P
Sekai 19th.gru.07
brak www IP: 88.199.245.75








Szablon wykonany przez Aasiek dla Szablony.Blogowicz.Info. Zdjęcia pobrane stąd.
Wszelkie prawa zastrzeżone! Wspierane przez Blog & pomoc blogowa