Zobacz wszytkie serwisy JOE.pl
blogiblog4u.pl blogiblogasek.pl katalog stronwjo.pl avataryavatary.ork.pl czcionkiczcionki.joe.pl aliasydai.pl, ork.pl, j6.pl tapety tapety.joe.pl obrazkiobrazki na NK
Online: ---
zdrowie i choroby nieruchomości na mapie
Blog nie aktywny. Dodaj notkę aby usunąć tą informację oraz reklamy w treści bloga
Kolejny upierdliwy dzień z serii "Mamy Cie!!"

Kolejny upierdliwy dzień z serii "Mamy Cie!!"

Tak więc pomysł na tytuł notki dała mi oczywiście Sekai...
Była ona załamana moim ostatnim tytułem i powiedziała, że następna mam nazwać tak. Więc nazwałam.
A co się bd......


Kolejna Niedziela za mną. Jutro do szkoły a ja zapomniałam wyprać mundurek (pieprzone mundurki) mam to gdzieś pójde bez. Najwyżej mnie Natalia zapisze w tym swoim sekretnym zeszyciku tam gdzie trafiają wszyscy bez mundurka. Raz czy dwa pójde bez to się chyba nic nie stanie.

Zmieniłam szablon. Tamten był taki żarówiaście żółty, jakby to powiedziała moja koleżanka Iwona --> Za bardzo oczojebny..... Dałam taki ciemny bo mi się spodobał i .....no cóż przyznaję sie nie zrobiłam go sama.
Tak jakoś mi się nie chce ostatnio szablonów robić... Ale jeżeli mnie któś poprosi to mu zrobie tak jak poprzednim razem.
Kurcze zapomniałabym... Mam jeszcze Kakashiego narysować dla koleżanki... miesiac go rysuje i zacząć nie mogę. Musze mieć natchnienie bo tak to mi się nie chce.

A wiece znalazłam fajnego gifa. Oto on

Wczoraj o godzinie 2:09 w nocy skończyłam czytać Harry'ego Potter"a. Tego nowego. Bardzo fajny tak jak zreszta wszystkie. Kasia powiedziała, że mnie wielbi bo go czytałam tylko 2 dni. Jeju co to za problem. Jak sie komuś chce to może sie nauczyc szybko czytać. Ja tez nie czytam wszystkich ksiązek tak szybko. Musio ona byc naprawde ciekawa i wciagajaca zebym mogla powiedziec ze jest warta zarwania nocy. Lektury czytam dłuzej :)

Moja młodsza siostra ma jutro bal karnawałowy. Wymyśliła obie strój WITCH i skąd ja mam go wziąc?? NIe ma tak przebiore ją za Betty z flinstonów. Chodzby gryzla i kopała. Mam swoje sposoby na przekonanie ją.


Kamaah 3rd.lut.08 [Powrót] Skomentuj


Te kolesie na tym obrazku ruszają sie w rytm piosenki, którą akurat słucham xD
Też czytałam HP :p i nic nie pamiętam, no może zakończenie
Jak twoja siostra nie chce stroju Betty Twoja go chętnie przygarnę (dobra, wiem ze ten bal już minął, ale zawsze chciałam być przebrana za Betty)
Amen
Nepris 6th.lut.08
brak www IP: 83.11.82.176








Szablon wykonany przez Aasiek dla Szablony.Blogowicz.Info. Zdjęcia pobrane stąd.
Wszelkie prawa zastrzeżone! Wspierane przez Blog & pomoc blogowa