Zobacz wszytkie serwisy JOE.pl
blogiblog4u.pl blogiblogasek.pl katalog stronwjo.pl avataryavatary.ork.pl czcionkiczcionki.joe.pl aliasydai.pl, ork.pl, j6.pl tapety tapety.joe.pl obrazkiobrazki na NK
Online: ---
zdrowie i choroby nieruchomości na mapie
Blog nie aktywny. Dodaj notkę aby usunąć tą informację oraz reklamy w treści bloga
Sickless...!!!!

Sickless...!!!!

Tak! Wiem!!
Nie ma takiego słowa!
Ale w moim słowniku jest... od dzisiaj xDDD

No.

Ok, ok. Wiem, że czytanie zawartości tego bloga jest jak wnikanie do mojej świadomości, jak już mi to ktoś napisał, ale przecież nikt nie kazał mu tego czytać. Ostrzegałam, no ale ciekawość zwyciężyła.

Ale muszę przyznać, Janek, jesteś weteranem xDD

Btw...

Pociąg. Integracja. ... Chryzantemy złociste...
Kurde.. Kocham tę piosenkę xDD

Rzucę się w morskie fale, ale nie utopię się
bo k**** pływam doskonale!!

xDDD

Jak można tego nie kochać??

Chryzantemy złociste, w półlitrówce po czystej. Stoją
na fortepianie.
I nie podlewa ich k***** nikt!!

Śpiewać mi się chce xDD Tak dla odmiany :P
Jakoś tak ponuro tu ostatnio zrobiło

:P




Kamaah 27th.paź.08 [Powrót] Skomentuj


Musiałaś być pod wpływem jakiś płynów, kiedy pisałaś ten post xD
Yashu 29th.paź.08
brak www IP: 89.171.51.79








Szablon wykonany przez Aasiek dla Szablony.Blogowicz.Info. Zdjęcia pobrane stąd.
Wszelkie prawa zastrzeżone! Wspierane przez Blog & pomoc blogowa