Zobacz wszytkie serwisy JOE.pl
blogiblog4u.pl blogiblogasek.pl katalog stronwjo.pl avataryavatary.ork.pl czcionkiczcionki.joe.pl aliasydai.pl, ork.pl, j6.pl tapety tapety.joe.pl obrazkiobrazki na NK
Online: ---
zdrowie i choroby
Szanowny Użytkowniku,
Zanim klikniesz 'Przejdź do serwisu', prosimy o przeczytanie tej informacji.
Zgodnie z art. 13 ust. 1 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (RODO), informujemy, iż Państwa dane osobowe zawarte w plikach cookies są przetwarzane w celu i zakresie niezbędnym do udostępniania niektórych funkcjonalności serwisu. W przypadku braku zgody na takie przetwarzanie prosimy o zmianę ustawień w stosowanej przez Państwa przeglądarce internetowej.
Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest GO-MEDIA, z siedzibą ul. Stanisława Betleja 12 lok 10, 35-303 Rzeszów, VAT-ID: PL792-209-42-66.
Podanie danych jest dobrowolne ale niezbędne w celu świadczenia spersonalizowanej reklamy oraz dostępu do niektórych funkcjonalności serwisu.
Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych i ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, wszelkie wnioski dotyczące wskazanych powyżej praw prosimy kierować na adres email: gomedia@interia.pl.
dane mogą być udostępniane przez Administratora podmiotom: Netsprint S.A., Google LLC, Stroer Digital Operations sp. z o.o., w celu prowadzenia spersonalizowanej reklamy oraz dostępu do niektórych funkcjonalności serwisu.
podane dane będą przetwarzane na podstawie zgody tj. art. 6 ust. 1 pkt i zgodnie z treścią ogólnego rozporządzenia o ochronie danych.
dane osobowe będą przechowywane do czasu cofnięcia zgody.
ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do GIODO gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.
klikmapa.pl
Blog nie aktywny. Dodaj notkę aby usunąć tą informację oraz reklamy w treści bloga
News

News

Oto parę nowości z mojego życia :

1. Są wakacje.
2. Przefarbowałam włosy, pierwszy raz w życiu.
3. Zwolniłam się z pracy.
4. Byłam na wycieczce.
5. Nie mam co robić.
6. Kasy też nie mam.
7. Trochę się opaliłam.
8. Czuję się taaka samotna...

A teraz rozwinę każdy punkt:

1. No wakacje są. Nie da się zaprzeczyć. I nawet ciepło jest :)
Mimo to, nie mogę sie już doczekać początku roku szkolnego, bo chociaż i tak często do szkoły nie docieram to fajnie tam jest..xD

2. Teoretycznie mam blond pasemka ale praktycznie cała jestem blond..xD
Duża zmiana bardzo i z początku czuła się trochę jak pajac ale już się przyzwyczaiłam.

3. W Niedzielę. Nie wytrzymałam tam psychicznie. Nie dość, że byłam skacowana po imprezie to szef cały dzień sie na mnie darł...
Życie. Nową prace sobie znajdę...

4. To tylko taka dwudniowa ale fajnie było.
Licheń-Żerków-Poznań-Kurnik...

5. Bo wszyscy sa w pracy!! W ciągu dnia nudzi mi się tak bardzo, że praktycznie chodzę po ścianach!!

6. Brak pracy=brak kasy.

7. W końcu. Całe życie byłam blada to chociaż teraz troszkę koloru nabrałam... :)

8. To zostawię bez komentarza.



Kamaah 9th.lip.09 [Powrót] Skomentuj


Czu Czu Czu...
Nowa :)
haineko 15th.lip.09
http://haineko.blog4u.pl IP: zalogowany

Pipirupipirupi.
U mnie nowa :)
haineko 9th.lip.09
http://haineko.blog4u.pl IP: zalogowany

A ja sobie niebieską grzywkę zrobie ;)
Wiem że do czerwonych kłaków nie będzie specjalnie pasować, ale to ciul xD
Też się czuje samotnie..
Praktycznie cała moja paczka gdzieś wybyła i nie mam nawet się z kim piwa napić...
NO ale cóż..
Kiedyś wrócą i będzie tak jak kiedyś ;P
Haineko 9th.lip.09
brak www IP: 95.174.32.245








Szablon wykonany przez Aasiek dla Szablony.Blogowicz.Info. Zdjęcia pobrane stąd.
Wszelkie prawa zastrzeżone! Wspierane przez Blog & pomoc blogowa