Zobacz wszytkie serwisy JOE.pl
blogiblog4u.pl blogiblogasek.pl katalog stronwjo.pl avataryavatary.ork.pl czcionkiczcionki.joe.pl aliasydai.pl, ork.pl, j6.pl tapety tapety.joe.pl obrazkiobrazki na NK
Online: ---
zdrowie i choroby nieruchomości na mapie
Blog nie aktywny. Dodaj notkę aby usunąć tą informację oraz reklamy w treści bloga
Sikalafą

Sikalafą

Chora będę. Pewnie mnie dopadnie tak na dobre tuż przed rozpoczęciem roku. Mam to jak w banku. Teraz to jest takie niewinne jedno opakowanie Cholinexu dziennie, ale potem nawet nie chcę myśleć co będzie...

No właśnie. Początek roku szkolnego już za... 9 dni! I w związku z tym, taki sentyment mnie naszedł... W tamtym roku chodził ze mną do klasy taki Buła (Janku-dni otwarte-koleś w rajtuzach, mówiący "żabciu, żabciu" xD), który powtarzał owe "sikalafą" przynajmniej raz na godzinę. Niestety jak to w życiu jest, biedny chłopak nie zdał do drugiej klasy.
Miał ocenę tylko i wyłącznie z Podstaw Przedsiębiorczości DZIĘKI MNIE, bo był zawsze ze mną w grupie...
Będzie mi Ciebie brakowało Bułkens :*

Jestem ciekawa ile osób dojdzie do mojej klasy w tym roku. Kilkoro kiblowiczów na pewno, a czy ktoś na moim poziomie intelektualnym? Może komuś się 2 nie podobała i się przeniósł?? Mam nadzieję..xD
Ach ta moja skromność :PP

Jak na razie - praca. Ale to tylko 6 dni. Tyle wytrzymam. Oczywiście łikendy też będę siedzieć w tym obozie (Dobrze, że szef tego nie czyta xD)

Kamaah 22nd.sie.09 [Powrót] Skomentuj


heh rok szkolny - mnie to czeka od października, pierwszy rok studiów to będzie masakra... Powodzenia:) pozdrawiam:)
NibyBrunetka 28th.sie.09
brak www IP: 82.160.172.152








Szablon wykonany przez Aasiek dla Szablony.Blogowicz.Info. Zdjęcia pobrane stąd.
Wszelkie prawa zastrzeżone! Wspierane przez Blog & pomoc blogowa